Zorgeloos op vakantie?

Service Level Agreement

Is je beheerder onbereikbaar of op vakantie? Of ben jij die beheerder en wil je graag op vakantie? Sluit een Service Level Agreement (SLA) met ons af en verzeker jezelf van support bij calamiteiten. Ook handig voor algemene support, aangezien je altijd binnen het gestelde tijdsvak een antwoord krijgt van ons.

Overzicht

 SLA 1SLA 2SLA 3
Melden van storingen24/724/724/7
Netwerk monitoring24/724/724/7
Applicatie monitoring24/724/7
UpdateS add-on
Toegang tot noodnummer
Opvolging van storingsmeldingenkantooruren*productie uren**24/7
Termijnvoor 17.00 uur bericht, voor 18.00 uur reactievoor 22.00 uur bericht, voor 23.00 uur reactievoor 22.00 uur bericht, voor 23.00 uur reactie
Telefonisch support tijdens kantooruren
 €27,50 per maand€55,- per maand€110,- per maand

* Kantooruren zijn op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur
** Productieuren zijn op werkdagen tussen 07.00 en 23.00 en in het weekend tussen 08.00 en 22.00 uur

 

Contact opnemen

Heb je al een SLA? Maak dan een melding via het control panel.

Voor je op vakantie gaat, nemen we graag even door wat er op de server draait en waar we op moeten letten. Uiteraard hebben we ook toegang nodig tot de betreffende server. Daarom hebben we graag even contact voor we de SLA afsluiten.